Avaleht Korduma kippuvad küsimused

Korduma kippuvad küsimused

  • Kui kiiresti paki kätte saan?
  • Kui esitad tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuab pakk Sinuni pakiautomaati 48h jooksul. Kui vormistad tellimuse reedel pärast kella 13.00, laupäeval/pühapäeval või riigipühal, algab 48h transport järgnevast esimesest tööpäevast.

    Kui valid „Tulen ise järele“ saad meie lattu tulla peale e-kirja „Pakk on valmis“. Selle saadame hiljemalt 24h jooksul. Ladu asub aadressil Liimi 6/2 ning on avatud E-R kell 10.00-16.00. Palume pakile järgi tulla 7 päeva jooksul.

     

    • Kas AndBeauty e-poes müüdav kaup on originaal?

    Jah, müüme ainult originaalkaupa. Oleme brändide (v.a. parfüümide) ametlikud maaletoojad ehk kaubad tulevad otse tootjatelt. AndBeauty ei tegele ebaseadusliku kauplemisega.

     

    • Kas toode võib olla aegunud?

    Aegunud ilutooteid me ei müü. Toodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ. Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist. Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale toomist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.

     

    • Kas tooteid on võimalik tagastada?

    Kui tagastatav kaup on kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis, siis jah, muidugi. Andbeauty  e-poest ostetud kaubale kehtib Eesti Vabariigi seadus, mille järgi on kaupa võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast.

    Tagastatava ostusumma tasume ostjale tagastatava kauba kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.

     

    • Kas kasutajaks registreerumine on kohustuslik, et tellimust esitada?

    Tavakliendile ei ole, küll aga saavad kõik registreerunud kasutajad täishinnaga toodetelt allahindlust -5% (v.a parfüümid). Lisaks sellele saate oma lemmiktooted salvestada soovikorvi, kust neid on võimalik endale sobival ajal mugavalt ja lihtsalt ostukorvi lisada. Samuti annab konto hea ülevaate juba tellitud toodetest ja tellimuste ajaloost ning kontole sisselogitult on ostuprotsess alati kiirem, lihtsam ja mugavam.

     

    • Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

    Juhul kui märkasite, et tellimuses on viga, saate seda muuta koheselt peale ostu sooritamist. Tellimuse muutmiseks helista AndBeauty klienditeeninduse telefonil 6 104 040 või saada kiri aadressile info@andbeauty.ee   

     

    • Unustasin oma konto salasõna või soovin oma andmeid muuta. Kuidas edasi toimin?

    Kui olete juba registreerunud kasutaja, kuid unustanud parooli, siis vajutage nupule "Logi sisse" ning seal avanevas aknas nupule „Unustasid salasõna?”. Avanenud lehel sisestage tühja lahtrisse registreerimisel kasutatud e-maili aadress. Seejärel vajutage nuppu „Saada”.

    Teie e-posti aadressile saadetakse edasised juhised parooli muutmiseks.

    Andmete muutmiseks logige ennast AndBeauty lehele sisse ning vajutage nuppu "Minu konto". Seejärel valige „Muuda salasõna“ ning teostage vajalikud muudatused.

     

    Tõelise iluhooliku uudiskiri!